15 grader i lägenheten.

Var ute idag med jessi och jeff eftersom att det var fint väder och i brist på väntan imot kvällen. Min kväll är kanske inte den bästa, men jag kommer liva upp min blogg med ett par bilder. Imorgon blir det ( förhoppningsvis ) väckelsång så kommer kanske inte blogga och allt så.

Solen lös men det är fortfarande svinkallt ute, kan knappt skriva för att det också är 15 grader i vår lägenhet.

HEHE. Nej men som sagt för kallt för att skriva, ska värma mig riktigt rejält med en kopp glögg. Är trött trött trött efter skoldagen som faktiskt var rätt ok ändå. Bakade idag på morgonen med Emma vilket var trevligt, kollade på film,fick reda på betyg osv. Men dom ska jag dock inte nämna här! Whatever, jag tar igen allting efter lovet, om jag inte hinner bli totalt skoltrött. Bara några dagar tills jul nu, ska nog in till växjö på tisdag och handla de sista julklapparna. Kramen.

Kommentarer
Postat av: Victoria

2009-12-18 @ 23:18:25
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Riktigt fina dem var!

2009-12-19 @ 00:11:46
URL: http://fridahcharlotta.blogg.se/
Postat av: stefanie

Tack:)

2009-12-20 @ 14:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0