Bra dag med mycket fika!



Hurra, min dag har faktiskt inte varit särskilt dålig,faktiskt rätt bra. Kansken beror det på förändringar eller vet jag fan inte vad. Har fått mycket fika i skolan idag. Det gillas,velldigt mycket. Sitter just nu och lyssnar på bra musik, ska snart ut en snabbis. Har handlar mat idag med min syster Jessica och tillagat den enkelt..( haha ) Imorgon är det lucia i skolan, funderar starkt på att ta med mig min kamera och filma in lucian, Så kan jag sitta och småskratta lite åt det efteråt också. Menar just en sak,fan vad jag är ond. Whatever,thats me..sometimes.
En svår begravning blir vid 14:00 tiden, hoppas verkligen jeff kan följa med. Nu när min farmor gick bort, är han den ända som stöttar mig. Hårt. Vad mycket jag har skrivit nu, så vi hörs, ikväll eller imorgon. Hare gött.

Kommentarer
Postat av: .

du är så himla fin <3

2009-12-10 @ 19:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0