Confusion.


Provade på en sorts redigering som jag dock nästan aldrig andvänder.

rätt nöjd med håret, har mest fått bra kommentarer.Körde på mycket svart runt ögonen idag. (HEHE)
Åter en dag som jag har kastat bort, somnade ifrån klockan halv fyra till halv sex ungerfär. Alltså tror jag inte på att jag kommer kunna somna ikväll. Jag och mamma var och tog en kopp kaffe på hyllan innan runt sju tiden. Jag har varit sugen på kaffe hur länge som helst, men antingen tänker jag'' jag tar det senare '' eller så somnar jag, så får jag inget kaffe ändå. Dumma huvudvärk också, mitt huvud började banka för någon timme sedan skulle jag tro. Hoho. Annars har jag kollat på Ullareds programm ikväll, sitter och små skrattar för mig själv åt småroliga saker sammtidigt som jag stickar på min höstorangiga mössa. Det känns otroligt att det bara är tio dagar kvar till julafton, och jag har inte handlat färdigt alla julklappar ännu,även om det skulle varit otroligt skönt att ha det överstökat. jaja, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: sandra håkansson.

det blev hur bra som helst :D !

2009-12-15 @ 19:48:32
URL: http://haysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0