Hatar min robert frisuss.


Hejhej. Ja,äntligen lite mer bilder i bloggen då. Dock dålig hårdag idag, vet inte varför... Står helt enkelt inte ut med min frisyr. Vill ha långt(nej inte för överdrivet ),rockigt hår med massor utav rosetter och massor utav olia frisusser.
Får min självutlösare kontroll på fredag antagligen, längtar(!) Egentligen skulle jag ha sytt ihop en ny bakrundsduk till min ställning men what.. alla läxor tar upp all min tid och det kan dra åt helvete lite.
Nahe. Nu ska jag kolla på andra avenyn och äta mit en mars. Efter det blir det att läsa en bok som vi har som läxa i svenskan tills nästa fredag. Kallt i lägenheten idag.

Kommentarer
Postat av: sandra :)

en söt steffanie !

2009-12-03 @ 20:18:45
URL: http://haysandra.blogg.se/
Postat av: Andreas Bohman

Fett goa bilder !

2009-12-10 @ 01:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0