sammanfattning.

Tomtecupen 09. Fotade bara några bilder ifrån när P16 spelade.
P16
Orkar inte ladda upp mer bilder från fotbollen. Ni kan få en bild ifrån julen istället, när vi firade hemma hos pappa.
Jul-ig bild va. Pappa & jessica.  Hm ja. Nu kan jag skriva en sammanfattning utav dom dagarna jag inte skrivit i bloggen. Ehm, tar ifrån lördag. På morgonen så åkte vi till Väckelsång, och ja den dagen var vi mest uppe och kollade på tomtecupen. Inga roliga spelade precis, och det gjorde dom inte på söndagen heller. På söndags kvällen fick vi skjuts av gurra ner till tingsryd där vi sov söndag-måndag. Vi åt chokladvåfflor med grädde och kollade på tv med mamma. På måndag förmiddag åkte vi till väckelsång ( åter igen ) och kollade på fotbollen. Vi firade också jeffs mamma som fyllde år. Så alltså åt vi mat med jeffs bröder osv. På tisdag morgonen åkte jeff jag och mamma in till växjö och hälsade på bup, efteråt gick vi ner imot stan där det var rätt mycket människor alltså. Handlade bara en tjocktröja,och en sjal som är hur mysiga som helst. Åter igen åkte vi tillbaka till väckelsång och kollade på cupen ifrån klockan 5 på eftermiddagen tills 02:00 på natten. Vi somnade nog 03:00 och vaknde 11:30  och jag tog 12:50 bussen hem till mitt kära hem. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0