Hemma igen.

Åkte till jeff i går vid 13:30 tiden. Vi hade det trevligt och gjorde röda grisar och allt sådant. Åt god mat. Älskar att jeffs föräldrar gör så god förrätt och varmrätt. Satt och pratade ifrån sex tiden tills 10 tiden ca. Jag och jeff tröttnade och gjorde popcorn med rätt så hyssat mycket salt. Nu är det söndag igen, och jag är hemma igen. klockan är endast 14:00 och jag är redan uttråkad. Jeff kommer inte förrens på tisdag. Då ska vi till växjö,köpa de sista julklapparna och äta god mat på kvällen, för det har jag bestämt. På onsdag förmiddag ( förmodligen innan han åker hem ) ska vi dricka glögg och äta upp våra stora fina pepparkakor med glasyr på som jag visade i bloggen för ett tag sedan. Orkar inte skriva mer nu, är för tråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0