Jag är tråkig.

Jag har tagit rätt många bilder idag med min nya kamera. Dock har jag inte redigerat någon,
eftersom att jag helst vill umgås med Jeff när han väl är här. Så, bilder och mer serriös bloggning kommer imorgon och frammåt. Klockan är 00.19 vilket är rätt mycket för mig och Jeff som brukar vara helt utmattade vid 23 tiden. Vi har ätit god mat och kollat på en bra film ikväll. Jag fick velldigt bra bilder på Jeff idag, rätt nöjd. Imorgon ska jag fota Jessica, hoppas dom också blir hyffsat lyckade. Jeff tjatar om att gå och lägga sig även om jag är skit pigg, ska i varje fall dricka coca cola innan. Vi hörs imorgon. På onsdag blir det nog längre hår, whut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0