mitt 2009


(sliten på bilden. Efter ''långa'' dagar i väckelsång med en boll på huvudet med snabb redigering. ) 

Mitt år 2009
:
Faktiskt har det varit ett krånligt men hyffsat bra år. Fast när jag säger att det har varit bra så menar jag att min underbara pojkvän har gjort det bra.Även igenom de dagarna vi bråkat och de dagarna vi varit ifrån varandra. Såklart har det hänt mycket dåliga saker också, så vi kör en sammanfattning. Läs om ni orkar!

Januari,februari,mars. Jag och jeff umgicks mest på helgerna, dom andra dagarna umgicks jag med min bästavän michelle. Vi hade det så sjukt roligt tillsammans, minns inte en ända gång vi inte skrattade. Tyvärr, tappade vi kontakten i slutet av april. Vi som lovade varandra evig vänskap, eviga skratt,lovade varandra att aldrig svika. Men dom orden slank iväg( antagligen ) och vi slutade helt enkelt att prata. I
april också så kom jag in i en jävligt svår period,vem vet om det hade med vänskapen som brast att göra? jag började iaf låsa in mig på övervåningen ensam och satt där dag in o dag ut tills jeff kom och värmde mitt kalla hjärta. Soc blev inblandade, och dom påbörjade en utredning. iaf,  Jeff och jag började alltså umgås mer då och firade min tråkiga födelsedag tillsammans den 22 maj.

Sommaren var helt underbar, en sommar jag aldrig kommer att glömma. När sommarlovet började, så hände det något konstigt, men jag och michelle åkte iallafall till stockholm, även om vi inte pratade så mycket med varandra innan det, men det var trevligt och
jag saknar det. Jag började också jag fästa mig fruktansvärt mycket vid jeff.  Vi var säkert bara ifrån varandra en och en halv vecka på hela sommarlovet. Den 12 juli åkte vi till gotland med min familj och där såg vi blandannat Johan Palm som jag fotade och var hysterisk efter. Jeff och jag satt många kvällar nere vid havet och kollade på solnedgången. 
Efter vi varit på gotland så umgicks vi hemma en del. Låg ute på en filt på gräsmattan i den höga värmen och bara kände varandras närhet. På kvällarna var vi ute och gick runt mårdslycke och fotade och mös. 

När sommarlovet slutade så började skolan igen, jag hade jätte svårt för att vara ifrån jeff en dag,men jag fick träna bort det helt enkelt. Skolan var tråkig inte särskilt mycket vänner men det funkade fint ändå. Började umgås mer och mer med Linn som är en toppentjej.
Oktober 09-12 var det jeffs och min 1 års dag, vilket var fantastiskt. 
Och det var i september som mamma och pappa skilde sig igen.. Jag kom in i en period igen ( men verkligen inte pga det ) och började gråta mer och mer för varje dag, soc jagade mig och lalala. I november ( tror jag ) slutade jag gå till skolan ett par veckor eller mer, tröttnade på att umgås med människor, eller är helt enkelt rädd för det. ( skitsamma, ) fick börja i studion 1 vecka innan jullovet och jag älskade att vara där uppe. Jullovet kom och jag är inne i det nu,och imorgon är det nyårsafton. 

Tack 2009. Även om det tog min bästavän, och även om det tog en del utav hela mig. 2010 hoppas jag att jag får tillbaks allt, och även att min pojkvän inte lämnar mig.

Kommentarer
Postat av: linn.c

<3

om du visste vad du betyder !

2010-01-02 @ 19:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0