pepparkaksbakning 12-12-09


Baka,baka,baka, ja jag fick baka med världens snygging.

Vi var glada, fastän våra pepparkakor blev snea,förstörda,missbildade osv osv.

Där sitter mitt hjärta,mitt hjääärta, där är den jag älskaaaaaar.

Vi var ute och gick,och fotade farmors grav så man minns den lite bättre. Blandannat pussades vi lite uppe i skogen. Vi är för mysiga vi två. Igår var det också 14 månaders dagen, låter länge eller hur? Det är länge!
Har spelat in klipp ifrån min kamera på jeff i helgen också, haha dom är rätt roliga och jag skrattar varje gång jag ser dom. Nu fryser jag om mina fingrar, så jag slutar nog att skriva nu.Ska blandannat sminka mig och kamma mitt ruffsiga hår, sen blir det nog frisören om sophia lever. Ha det bra, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0