Torsdags tråk i skolan ensam.

Jag sitter i skolan,allmänt tråkigt och ensamt. Alla som är idrotts''nördar'' spelar innebandy medans jag sitter ensam i studion och är bråksugen. Jag får fan panik på den hära äckliga skolan, vad fan får sjuorna kolla på när deras vänner spela innebandy men inte jag? Vad fan gör det om en person till är där uppe. Jag kommer minsann inte sätta mig ner och spela spel eller julpyssla, för det blir alltid lika tråkigt efter fem minuter ändå. Jag funderar på att gå hem, men nehe.. för då ska ju jag kolla på teater klockan halv två ca. Det är ju verkligen inte bara 2 och en halv timme kvar -.- Hepp skepp, ska ner och kamma håret och tjata mer på lasse, hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0