Vinterbilder och vinterdag.


Idag snöade det för första gången på riktigt för denna vintertid. Kallt är det också och halt. Jag och linn trillade rejält ner för en liten backe. Alla skrattade och jag skämdes mest!

Har fått massvis med snö på mig hela dagen, vilket har varit lite små knepigt eftersom att det förstör allt som jag bär under dagen. Iallafall, har bakat julgodis på biggans ifrån 18-22 ungerfär. Åt god mat också, faktiskt god vegetarisk mat. Fast jag förstår fortfarande inte hur jag ska kunna klara mig utan köttbullarna på julafton, det går ju inte, det går ju bara inte.Även om jag tycker det är rätt vidrigt så är det ju min tradition.
Nu är jag iallafall hemma, klockan är 22:50 och jag måste hoppa in i duschen. Känner mig rejält äcklig och allting som jag brukar säga om mig själv. Ska kanske läsa en snutt utav min bok som är rätt bra, och sen sova. Imorgon är det den sista '' arbetsdagen '' och på fredag får jag mina betyg ( som är rätt dåliga ) hehe, men tar igen det efter jullovet, så allt är under kontroll. Fan, nu skrev jag mycket igen. Jaja hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0