bra mentor,glad mig.

Jag har världens bästa mentor,och jag fick nyss en liten glädjebit i mig. Eller var det bara min halstabeltt. Lyssnar på kent's nya album röd,också ett fantastiskt album. Min favorit är -svarta linjer- Jag sitter och väntar på att Jeff ska ringa och underhålla mig lite. Jag är frusen och har nyss varit på IKEA, det är en rolig affär med mycket konstiga saker. Jag fick mig två IKEA bord som jag ska ha tv+dvd+video på ( ja jag är omodern och har en videospelare, nej men alltså det finns bättre filmer i VHS ) Ska bli skönt att tvätta av mig mitt puder och kladd i ansiktet och krypa ner under mitt duntäcke och tänka länge för mig själv. Imorgon så blir planerna att
: vakna lite när jag vill,ta det lungt.
: sätta ihop borden+städa mitt rum, det måste bli trivsamt!
: gå till soc innan klockan ett iaf, blir kanske runt 11-12 tiden något.
: Möta upp lasse (mentor) vid kvart fyra/fyra och få alla jobba böcker,stenciler med mig hem osv, så skönt.
en sådan lättnad. Jag avskyr perioder som jag alltid har någon, denna är nog värst. Jag är en blyg person att prata igenom mitt liv med folk jag inte känner, tycker dom att jag är töntig som mår dålig över småsaker? tycker dom att jag verkar konstig, tycker dom att jag bara vill få uppmärksamhet? Jag vet ingenting. Pratar iallafall med soc som jag gjort sen i början av maj, ska snart in till BUP, pratar med min mentor hyffsat mycket, ska börja prata med kurratorn, någon elevhälsa är inblandad. Ja du vet, jag vet knappt själv vad allt innebär.
Imorgon kommer jeff hit också, vi ska mysa och kolla på harrypotter som vi har längtat efter jätte länge! Det ska bli så bra.

( har förresten köpt svart lakan 4 meter som jag bara ska sy till så att det blir bra,så får studion stå uppe )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0