FRYSER

Ja, jag bytte till blogg.se eftersom att jag avskydde ''textstilen'' på wordpress,iofs kan man använda html koder, men jag orkar inte. Förresten såg min blogg tråkig ut, kanske den gör nu också, får vell försöka skriva roliga saker istället. Jag är inte i skolan idag eftersom att...det är en lång historia som snart ska få ett slut tror jag. Jag fryser även ifall det är en fin solig dag ute, mina händer och fötter är iskalla och jag har ont i hjärtat. Det tog säkerligen en halv timme tre kvart igår innan jag kunde somna eftersom att hur jag än la mig så gjorde det ont, ont så ont. Ska nog ta och sticka lite nu, min tredje mössa under nån vecka. Denna är till mig, fin höstfärg, orange med en liten grön tråd i. Imorgon ska jag vara hos soc, och antagligen kommer Jeff hit. Då ska vi hyra harrypotter ifrån min tv och mysa under blåa filtar.

Jag älskar mina skor, kanske borde börja använda dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0