Jobbat matte, duktigt va?

Kväll igen. Jag råkade somna till mellan halv fem till 6.
Vaknade utav att min pappa väckte mig ( ja han var här eftersom att vi skulle fira rebecca)
Jag hade trollfrisyr när jag vaknade och sminket var äckligt, och jag kände mig allmänt äcklig.
Men efter en god bit mat och tårta+två koppar kaffe piggnade jag till och kände mig bättre. Nu har jag varit ute på balkongen en snabbis, pratar med jeff blandannat i telefon, men ska nog säga godnatt till honom snart och gå och duscha. Imorgon får jag se om det blir skola eller inte, jag har iallafall varit SKITDUKTIG och jobbat med
matte ikväll. 25 tal med a-b-c uppgifter, det ni.
Efter jag duschat i varmt vatten så ska jag äta mig en tårtbit till och dricka te, sen säger jag godnatt.
Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0