Pain på söndriga saker.

Hallah.
Jag vaknade upp vid halv tio ungerfär, hade en mysko dröm inatt. Drömde om kissie i stockholm när hon balanserade på en stor trä stolpe flera meter upp ovan marken och trillade ner och slog sig aja.
( amir var också med i drömmen) Duschade och fixade till mig och stack sedan till socialen,
pratade i ca en timma om både dåligt och bra.
jag har mycket frånvaro vilket leder till dåliga betyg, men det tar jag igen right?!
Ska ut och röka en snabbis nu eftersom att jag inte hunnit med det idag, och sedan blir det att städa,tråkigt nog. Men det behövs, och jag ska göra mitt rum trivsamt.
ska upp till skolan halv fyra och prata med mentor, sedan går jag och Jeff hem och kollar på film!
MIN GITARR ÄR SÖNDER. painpainpainpain.
Tagen med Jeffs d60 ute i skogen, valde dock att redigera en mörk och känslobild.
( blandannat inom foto, jag ska köpa en självutlösarekontroll under närmaste tid )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0