spruträdd.

Jag vaknade upp bredvid Jeff idag, tyvärr så blir jag så ledsen och besviken på mig själv, varje morgon, det som är synd är att Jeff fick ta det idag. Helvetes skola alltså.
Förstår mig inte på varför man ska tvingas gå in i en stor skola och se stora och små folk skrika,skratta,kolla snett på en,eller rättare sagt ens kolla på en.
Bra iallafall att jag har matte so, och eng som jag får göra hemma. ( men jag har varit duktig idag också ) Efter tjat om kläder på morgonen och lite ''villläggamignerochdö'' känsla i magen så kom jag till skolan. Jag hade eng-bild-pratade med kurratorn och sen gick jag på en halv so lektion, det gick inte bra. Jag ville skrika och komma där ifrån.
Jag gick ut och satte mig på en bänk och blundade,försökte hitta styrkan men what.. jag har ingen koll.
Jag pratade med min mentor och fick tillåtelse till att gå hem ( skönt ). Så nu har jag ätit,kollat på andra avenyn & så.

Jaha. Snart ska jag äta tårta fastän huvudet bankar så hårt så går det alltid ner en liten bit.
( jag hatar prinsesstårta, så tur att det inte är det )
varför skrämmer alla mig med den där jävla influensan? whatever.
JAG VILL INTE TA SPRUTA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0