Utsliten

Jag är utsliten och trött i mina två ben + mina två fötter efter en lång dag igår på ullared,eller gekås som det faktiskt heter. Jag köpte inte särskilt mycket kläder utan mest småsaker till sminknings,ansiktsmasker,rengöringsprodukter,några julklappar,lite småsaker till jeff,sköna mjukisinneskor,skön silkesmorgonrock osv. Jag ska förmodligen till Växjö någon dag i veckan och handla julklappar och handla en självutlösare till kameran. Ville dit idag egentligen men ingen kan köra mig till sammarkand. Imorgon är det första december vilket innebär att jag får öppna min ena julkalender ( råkade tjuvstata med lucka 1 i min hellokitty kalender ). Plugg plugg PLUGG. jag skulle behöva ett långt julsommarlov. Har no prov på onsdag tror jag, skulle egentligen haft det idag, men känns säkrare att plugga mer hemma och förresten så kunde jag inte bestämma vilka lektioner jag skulle gå på. Har mest håltimmar på måndagar. Ska till kurratorn imorgon i varje fall runt 08:25.
Nu ska jag ut en snabbis,sen sätta i en ansiktsmask, och ta en varm dusch, sen blir det kanske en kopp glögg till sen plugg framför tv:n.  ( kommer kanske någon bra bild någon dag ) har bara inte fixat mig rejält på länge och då är jag inte så villig att fotas. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0