Biggans café

Så här fint var det utan för mig igår kväll. Jag har det fint jag på min finfina balkong. Där trivs jag som bäst i solen! Som sagt mår jag inte särskilt bra idag. Huvudvärken kom tillbaka ikväll igen och jag har fortfarande lika ont i käken/underkäken och min piercing. Det är synd om mig just nu. Jag skulle behöva en marabou chokladkaka.
Jag och Jeff var tidigare idag på Biggans Café och hälsade på min förkylda mamma. Jag var tvungen att ha bilder ifrån min prao (cafét) till ett arbete i skolan. Vi passade på att ta med oss varsin kaka hem.
Gott var det i varje fall. Nu ska jag ut och kolla lite på tv till med mor min. Senare blir det telefon med Jeff och ikväll ska jag sova tidigt pga mitt mående.

Kommentarer
Postat av: hanna

hej jag heter hanna. jag undra om jag fick praoa hos dig en dag tisdagen den 3/5 du kan kontakta mig och min mamma min mobil är 0767667107

2011-04-12 @ 20:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0