En helg med pojkis

Hejhej hemskt mycket hej. Jeff har ju somsagt varit här hela helgen vilket ha varit skönt. Vi har mest tagit det lungt och ätit gott. Igår kväll gjorde jag jeff och mamma oss varsin pizza. Min pizza(bilden) blev inte så rund, men konstigt nog blev den rundast av de tre pizzorna.  På min hade jag tomatsås,tomat,lök,pesto,mozzarella,ost och kryddor.

Idag vaknade Jeff och jag tidigt eftersom att det var ljust i sovrummet och hunden sprang ut och in igenom dörren hela tiden. Vi gjorde en stor frukost idag för första gången på länge skulle jag tro. Det blev pannkakor, även om det inte gick så bra vid stekningen.
Fina Jeff.
Till pankisarna hade vi apelsiner och kex med någon tacokräm över, gotti.
Jeff åkte hem idag runt 13.00 tiden så sen dess har jag mest tagit det lilla lugna. Ska nog duscha nu och senare blir det Leila bakar och topmodel 13.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0