Galen men rolig kväll


God eftermiddag eller förmiddag kanske det är för mig. Det blev en galen men mycket rolig kväll igår. Vi mötte upp Simon nilsson och gick vidare till Felicia. Där var det rätt mycket och trevligt folk. Under kvällen var jag mycket med Linn och Sandra, som båda är jätte fina och snälla personer. Efter mycket dans och skratt gick jag och Jeff hem runt 12 tiden ( vi var båda trötta och visste att det skulle ta lång, lång tid att gå hem ). Så vi var nog innanför dörren klockan halv 2 och gick och la oss 2 halv tre.
Idag när vi vaknade upp trötta runt halv tolv tiden så kändes det som att vi var tvungna att stiga upp, även om jag skulle kunna sova ett par timmar till. Men vill umgås med min bästa pojkvän så mycket som möjligt när han väl är här! Jeff åkte hem klockan 14.00 och nu sitter jag knapprandes på tangentbordet och inser hur stökigt mitt rum är.. Men jag orkar inte idag, inte en söndag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0