Handla handla.

Igår vart det Växjö istället för skolan. Hade tid över att handla lite kläder så det blev en jeansjacka.
... ett par vanliga skor som är enkla i sommar.
Ett par svåra skor.. men äsch dom var billiga och äre fest så äre fest och då ska man slå klackarna i taket.
Mina efterlängtade shorts. Börjar använda dom när våren verkligen kommer på riktigt.
Söt topp till shortsen.  Inhandlade också solglasögon, brunkräm och ett par tights. Efter allt handlande blev det Bup möte. Idag blev min kära pojkisvännis sjuk så han lånade min lägenhet till att sova lite. Jag tog mina böcker och gick hem och sov tillsammans med honom, gav honom brustablett och bäddade ner han under två filtar.
Nu väntar mina laxspett och senare ikväll blir det att göra en labbrapport, det okända, anna anka söker assistent och andra avenyn.
( upsssss, förresten ska jag gå och plåga mitt huvud med att ta bort mitt löshår med aceton+tång, jag säger aj )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0