Isac vart på besök.

Broder Isac var på besök lördags-söndags. Mycket trevligt må jag säga, inte varje dag man får träffa den lilla pricken!
Vi spelade mycket Mario Cart. Jeff var också med och det var trevligt. Isac har ett väldigt starkt temprament som man ibland kan bli rätt rädd för, men får han som han vill så är livet bra nog för honom.
På söndagen åkte Isac hem till Lammhult och Jeff hem till väckelsång. Jag passade på att vara ute i det fina vädret. Satt och solade länge i bikini och fick nästan värme-slag. Det blåser nämligen knappt aldrig här uppe på balkongen. Jag gynnade mig själv med Jordgubb och rababer saft och en glass!
Glad vart jag igår i det fina vädret ( söndags ) nu är det där i mot måndag och det känns som om det inte kan bli värre. Jag sitter hemma ifrån skolan med svullen käke. Vet inte om det har med någon körtel att göra eller är det mandlarna. Har virusblåsor också, dom vill förstöra min fina mun piercing och dom lyckas för tillfället. Hoppas det inte blir värre imorgon, för imorgon blir det växjö.
Jeff och jag firar 18 månader idag, alltså ett och ett halvt år, hurra hurra hurra. Så han kommer till mig när han slutar skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0