behöver pojkvän nu

Allt är tråkigt utan jeff. Jeff är den ända man kan lita på fullt ut, att man alltid har han där. Blev en ensam lördag idag och det ogillas. Melodifestivalen är tråkig, datorn är tråkig,skratta är tråkigt, allt det utan jeff. Han kommer säkert inte hit ikväll ändå, även om jag ca skickat 10-20 sms men han  har ingen teckning där, ändå envisas jag om att skicka  mer och mer om att han ska höra av sig. Jag får panik utan jeff.Skulle behövt några klunkar sprit så jag kan slappna av.. nej men får väl röka,spela cs,dricka läsk, och allt tråkigt ändå!

( jag behöver dig jeffi.. )


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gammal är han?

2010-03-09 @ 18:30:31
Postat av: stefanie

Han fyller sexton i sommar. Bilden är från förra sommaren!

2010-03-09 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0