bra tisdag & onsdag.

Haft en jätte bra tisdag och onsdag med pojkvännen. Eller hur? I tisdag var vi i växjö och jag inhandlade lite smått och gått och försökte tänka ekonomiskt och jag lyckades. Jag gjorde faktiskt mig inte av med alla pengarna och jag köpte inte hårförlängning heller. Vi var också på bio och åt mycket popcorn och snacs. Idag på morgonen ( onsdag morgon ) köpte vi frallor och bullar och åt en god frukost. Kollat lite på film,instrallerat cs, pussats en massa,kramats en massor osv!
Nu har vi suttit och spelat cs med varandra och nu tog jag mig tid till att snabb redigera lite bilder från idag på Jeff. Får se hur länge jag orkar vara uppe... godnatt i varje falll.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0