cute.

Jag har färgat jeffs hår brunt. Och nej han valde det faktiskt helt själv, blev förvånad. Fruktansvärt fint blev det i varje fall. Nu matchar vi extra bra ihop ( haha. ) Jag är fortfarande förkyld och börjar få så satans ont i halsen.. Får sutta på massor av halstabletter så ska ni nog se att det blir bättre. 1 veckas lov nu, yes! Hörs imorgon.

( Jag avskyr mitt hår, kan det inte bara vara så fint som jag vill att det ska vara? Får inte bort keratinvax klumparna i huvudet ( irriterande ) så det är bud på att dra bort det med plattång och låta håret förstöras ( eller klippa av det svin kort, eller snagga, och skaffa löshår med clips/peruk.. står inte ut. håret är det viktigaste på hela... mig )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0