fin pojkvän

Det är helt ok att vara lama ibland!
Fina underbara pojkisvännen var här i helgen och tog hand om mig. I går kväll åt vi glass med hemmagjord kolasås och spelade Wii med Jessica & mamma. Jeff är söt när han får strike,han vågar inte visa hur glad han blir, haha. Jag sover så gott när han sover i samma säng som mig, jag drömmer så roliga drömmar, eller nää inte inatt. Drömde att Jeff dog och blev en ande, som spökade för mig och mamma öhh? Iallafall. Det är så fint att krypa upp och lägga huvudet på hans axel och halvsova vidare medans man ser ett fint leénde hos honom.
Idag ( söndag ) åkte han hem, men vi ses ju imorgon! Har precis bakat kladdkaka som jag ska äta snart framför tv:n i gues. KRAMKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0