Kommer det bli en bra helg?

Jämförelser är lätt gjort 
När du har haft en smak av perfektion.

Hemma idag igen eh jag har ingen bra anledning.Jo kanske.. Ska snart hoppa in i duschen i varje fall. Ska möta upp sofie runt 15.00 tiden en snabbis, sen blir det hemma dag med mys framför tv:n. Hoppas helgen blir bra. Fredag blir det nog let's dance och film med Jeff( min fina underbara pojkvän som jag aldrig vill släppa.) Lördag blir det bygde-gården. Får se lite nu vilka jag ska vara med i och fixa sig lite fin innan -förfesten - Frågan är vad man ska ha på sig eftersom att man ungerfär får gå i ca minst en timme ifrån my till bygde. Men det går nog bra med ett cigg paket och några snapsar innan :> Som sagt duschen väntar. HEJHEJ
Johan palms autograf, haha! sen somras på gotland. Kan ladda upp lite bilder.

Haha varför har jag aldrig hittat denna bilden innan, också sen somras på gotland. MYSIGBILD.


Hur kan jag få bättre, när jag redan haft den bästa? 
.                               lav u most.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0