Rolig fredagskväll!

Makalösa är jag och jeff! Vi som skulle ha en mysig hemma kväll med att hyra film på tv:n äta glass med kolasås och strössel och mysa ner oss i soffan tills, vi fick våra ändrade planer. Vi stack till michelle runt, vad kan det vart? 9 halv tio tiden eftersom att det var fest där.  Det blev en lång kväll,för det mesta dels bra förutom några händelser. Jag hade skit roligt och sjöng jimmy jansson låtar i hög ton! Vi gick hem trötta runt 3 halv fyra tiden i natt och vaknade runt 12 tiden.. och då kändes det som att vi var tvungna att stiga upp pga, att man ska utnyttja tiden med sin pojkvän under den tiden man är med honom.

( Yes, hade på mig min nya jeansskjorta och hade ovanligt bra hårdag )

Kommentarer
Postat av: c.

fin blogg(:

2010-02-28 @ 16:41:45
URL: http://nlyclaudia.blogg.se/
Postat av: c.

det blev fel med länken;S

2010-02-28 @ 16:42:12
URL: http://onlyclaudia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0