saknar jeff

Efter mycket ''men, om, men '' igår kväll begav vi oss ändå på fest, fast åt varsitt håll jag och jeff konstigt nog.. Men det var kul ändå. Stack hem runt 12 tiden eller vad hon nu var, fick nog i mig skrattpiller igår eller så skrattade jag bara åt dumma/roliga saker som hade hänt under helgen. Hehe, idag mådde man kanske inte världsbäst, men jeff har tagit hand om mig, han är så gullig. Tyvärr har min livsglöd åkt hem, det som händer med mig då är att allt blir svart. Jag har bokat tv:n ikväll med en kopp mango te och lite chokladhjärtan som jag fick utan jeff idag. lav u baby<3

'                                               Jag gör allt för att komma ifrån detta stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0