Städdag duktig tjej.

Jag orkade inte att gå till skolan idag, och antagligen inte min jeff heller. Men jag har hunnit mycket om jag får säga det själv, har hunnit sätta upp röda gardiner, skruvat i hop 2 svarta IKEA bord, målat ett annat runt bord, och små städat lite. När mamma slutar ska vi gå och köpa röd färg till mina garderober sen hoppas jag att mitt rum ser hyfsat ut. Jeff är dum som inte vill komma till mig ikväll, så det blir en tråkig, ensam kväll som nog får spenderas framför tv:n om det nu är något bra. 
Fredag imorgon, hive5! Nu ska jag i varje fall äta lax med klyftpotatis med bea. Sen om jag har lusten kvar blir det nog att baka cornflakeskakor. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0