bort

g ö r n å g o t m e d m i g
fortfarande unga normala människor som lever oss fast i förflutet,
unga normala människor utan ens lite äventyr i sitt huvud.
vi kommer sitta fast föralltid, i förflutet, dagar, illamåendet, orten.
men rädslan som jag har i min mage, som skapar illamåendet som jag alltid kommer vara fast i,
varför vill ingen skapa minnen skapa lite, lite bara lite lättnad.
Jag kommer tröttna snart, jag vill börja om på något som kommer förändra allt, noll,
jag vill känna mig fri och släppa alla dubbla hjärtslag, släppa all tyngd som skapas varje dag utav allt jag drar mig med. varför får jag inte lite hjälp utav att komma här ifrån?

wöööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
redan fredag imorgon gutt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0