kommer inte på någon överskrift

God kväll! Vaknade runt halv ett tiden utav att mamma väckte mig typiskt nog.. Men jag steg iallafall upp och vid halv två var det redan middag. Efter att jag hade bytt kläder ett x antal gånger så slutade det med tights och en oversize kofta som är hur gammal som helst. Tänkte ha på mig mina nya svarta byxor,men jag är verkligen sjukt obekväm i byxor. Jag sitter och lyssnar på ett jävligt bra pop - indiepop band i spotify. Funderar på att gå och lägga mig hyffsat tidigt eller så kollar jag på OC innan jag somnar. Klockan är bara 23:15 och det finns inget roligt på internet alls. Just det! jag har ben&jerry's glass i frysen.. Så vi hörs imorgon antar jag.
Ni tror att jag är dum på riktigt, men ni vet inte om att min hjärna är en ända stor röra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0