FATTIG OCH VILL FRÅN TINGSRYD NEJ OCH JA TACK

Dålig uppdate eller va? Efter en rätt så slapp skolvecka så tog jag och Jeff det lugna i helgen, fast det gör vi ju ändå alltid så vad för skillnad. Vi har spelat mycket WII, och båda har träningsvärk fast mest jag eftersom att jag har spelat mer och har så klena armar. Jeff masserade mig jätte skönt igår, så snäll och gull är han. Jag fick faktiskt med mig Jeff ut på en springtur igår kväll runt halv tio efter att vi ätit fruktsallad. Det var första gången jag sprang sen andra terminen i sjuan HAHEHI så alltså jag var rätt slut.. Jeff åkte hem idag på morgonen runt 11 tiden och jag tog tag i mitt liv och sprang ut en runda själv i solskenet bland snön. Imorgon är det skola som gäller. JAG VILL TILL GÖTELABORG OCH FOTA, jag ska dit någon gång i varje fall, jag vet det.. Mamma o jag var ju bara 5 nummer ifrån att vinna 12 000 idag på hockeyn så att fanfan. GE MIG PENGAR OCH PENGAR.

Kommentarer
Postat av: johanna aka plutteN

gud va söt due! ^ =)

2010-02-22 @ 19:36:43
URL: http://sssundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0