jag är ett emojävel :)

Sista dagen på länge som jag fick sova ut. Hur ska jag orka upp klockan halv åtta imorgon? kommer vara helt förlamad. Jag hade rätt, jeff somnade före mig igår kväll. Han somnade klockan halv ett medans jag kollade lite mer på filmen och sen låg jag vaken i någon timme till i mina tankar. Blir att kolla på tv runt åtta tiden. En annan del utav köping skulle jag tro. Sen blir det att kolla på Johan falk som går klockan 21:00 på kanal 4. Ser förjävligt ut på mitt rum alltså, det gör det alltid efter att jeff har bosatt sig hos mig ett par dagar ( haha ).
Trött trött trött..
Jag är ett emojävel som en anonym sötnos kommenterade här om dagen.Synd att emo-jävlar inte tar åt  sig av anonyma blygsamma personer:*

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Antingen är man emo eller fjortis. Haha.

Så tråkigt med anonyma folk som bara försöker trycka ner än <:

2010-01-12 @ 17:07:30
URL: http://inovember.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0