jag önskar att vi ses igen, vart är du nu, vart är du nu,kan vi aldrig ses igen?

'' du var min ända bästavän, du var min ända bästavän, var är du nu, vart är du nu ''

Helgen är redan slut, allt går fort och jeff åkte hem runt 13 tiden idag. Jag har allmän träningsvärk i hela kroppen, nja nästan iallafall. Skuldrorna,axlarna,hela armarna osv. Allt för det där jävla '' Wii's '' skull. Isac spelade sönder mig i tennis ( haha ) jag suger. Nej men det var väll värt att umgås lite med bror min. Nu har jag precis stått och hoppat hopprep ett tag, så nu är jag varm och vill ta en kall dusch. Jag måste läsa ut en bok tills imorgon, har ungerfär 100-150 sidor kvar.. typiskt. Har inte varit så aktiv här mina kära läsare eftersom att jag inte orkar sitta här och lata mig så mycket. Men nu blir det att ringa Jeff och tvätta av smink och krypa ner och läsa ett bra tag. Hörs imorgon och vissa ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0