kort hårig

håret är kort- igen. Jag tror jag passar bäst i kort, men vet fortfarande inte hur jag ska ha mitt hår eftersom att jag klippte av löshåret till kort istället för att dra ur det. Så antingen har jag det såhär ( bilden ) eller får jag fixa något medel som tar bort löshåret så får jag mitt korta tunna hår.
Iallafall om man ska se något jag vet så är det att jag nog kommer börja tycka om mitt rum. Har precis målat en svart vägg klar. Har bara en och en halv kvar plus alla gaderoberna. Awsume. Tror jag är hemma imorgon igen, tills jag vet hur jag ska ha mitt hår, och förresten börjar jag känna mig sjukt nere så jag vill helst inte träffa för mycket människor.
Whatever, min underbara jeff var här lördag-söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0