lördagskväll.

Hej igen. Äh, det är redan lördag, alltså bara ungerfär en vecka kvar tills skolan börjar. Jag kommer vara sjukt trött och sjukt sliten. Iallafall, Jeff åkte hem idag tråkigt nog. Han tog 16:10 bussen hem och jag stack till michelle runt 18:00 tiden. Vi tog det mest lungt, käkade pizza osv. 
Imorgon hoppas jag på att få sova ut, och imorgon hoppas jag på att jeff kommer eller kommer jag få en velldigt tråkig söndag. Jag förstår inte hur jag kan vara så trött, eftersom att jag vaknade 12:00 och klockan är just nu bara 23:25. Ska tvätta av mig sminket, kamma igenom håret och fläta det sen måste jag bädda sängen så jag sover gott inatt. höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0