RANDIG

WEY. Jag är trött och det var jag när jag vaknade halv åtta också. Nej men skolan gick fint, slutade ju halv två så att.. skönt. Kollat på tv och varit ute och gått en rask promenad idag det ni. Är så sugen på att pierca mig och isåfall blir det min sista piercing. ( haha eller så säger jag bara så för att jag inte vet vad ) Tror inte mamma vill att jag ska pierca mig mera eftersom att jag var så ledsen över min läpp-piercing när jag inte kunde äta osv osv.. Men lite pain skadar väl inte eller? Får se hur det blir med den saken. SKA DRICKA TE NU och kolla på television. Jag har prov nästa onsdag, får nog lägga på ett kol! Imorgon blir det bada på kaskad osvosvosvosvosvosv, så jävla ointressant inlägg men hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0