satans snö.

Fan vad mina dagar rullar förbi. Somnar sent på natten stiger upp mitt på ljusa dagen, skandal. Vetifan hur jag ska komma upp när skolan börjar igen, men det tar vi då. Vaknade runt kvart i ett idag utav att Jessica besökte lägenheten, och varje gång hon kommer har hon en förmåga att låta extemt högt. Annars har vi bara legat i soffan och kollat på Eva och adam osv. Ska äta tacos ikväll, och imorgon ska jag till växjö! Då kommer det nog mer bilder på mig själv, och om jag köper stativ imorgon blir det nya bilder och någon ny design. 

& nej, jag är inte så social på bdb längre, men får vell bli det nu när det är nytt år och allt. Ladda upp och ta mer fina bilder. kramar.

Så kallt. Och varför snöade det idag?:c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0