slutartid bild.

Jeff och jag somnade ca runt 2 tiden igår efter att ha kollar på lite olika filmer. Han steg upp klockan 08:00 idag medans jag låg kvar och sov, men konstigt nog mådde jag så satans illa och trodde jag skulle spy ett tag men jag lyckades somna om och vaknade utav att jessica väckte mig halv två. Klockan två var det redan middag, jag känner att jag hänger med lite efter i vardagen. Jeff stack ju som sagt iväg klockan nio till någon rally sak på is så jag har mest slappat idag. Men han kommer nu igen skulle jag tro. Han borde vara här nu faktiskt. Blir att kolla på scary moovie på tv ikväll ( tror jag ) och äta hemma bakt pizza. Sen blir det nog att kolla på alla sagan om ringen filmerna i natt om vi orkar. Jeff brukar bli rätt trött vid 2-3 tiden :> hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0