snöstorm.

Sömnlösa nätter, försvunna dagar, nej men det fungerar. Idag vaknade jag och jeff vid halv tolv tiden, vi skulle nämligen till växjö. Så det var att äta frukost,gosa lite, sminka sig lite sen fara till Växjö i snöstormen. Jeff lämnade vi i väckelsång. Mamma var antagligen snäll idag, eller var det bara för att hon tröttnat på att jag - alltid - har strumpbyxor på mig, så jag fick ett par svarta jeans. Inhandlade också ett sprillans nytt stativ idag ( så skönt ).
Nu har redan klockan blivit 01:00 och jag gjorde nyss klar min design eftersom att jag tröttnade på det vita. Jag ska vell ta och dricka vidare på min äppeljuice och sitta här en stund till, sen ska jag läsa mig en bok och somna! 


Kommentarer
Postat av: fanny

du är så sjukt fin! <3

2010-01-06 @ 14:46:20
URL: http://sjutusenhjartslag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0