stackarsmig

Mitt paket från lindex kom idag, jag brukar aldrig ens handla kläder där,och ska inte göra det mer heller. Blir så sjukt dyrt för en tjej som mig som får 1050 kronor i månaden när faktura och allt krabb kostar 100 kronor. Det skulle man kunna få ett linne till för. 
Ge mig pengar och piercing för gissa hur mycket pengar jag har kvar?Känns till och med pinsamt. 126 kronor kvar på kontot. Jag måste ärligt talat försöka sälja någonting för 126 kronor kan inte räcka i 25 dagar ca. Plus alla hjärtans dag present till mamma & jeff och födelsedags present till mamma. Plus kaskad som kostar 50 kronor i veckan. Wö? Borde få pengar utav att gå i skolan varje dag. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0