Bra helg.

Vad hände igår? jo..Ghost whisperer var inställt pga fridrott, är det något på annat på tv:n än sport? Åkte iallafall 16.20 bussen till väckelsång. Det var rätt trevligt faktiskt,jeff älskar sin moped väldigt mycket, så vi åkte med den till ica och köpte popcorn som jag blivit beroende av. Vi åt mat på kvällen och jag jeff och jeffs mamma satt kvar länge vid bordet och pratade om livet. Skolan, och mina andra störnings problem (haha).. Det var rätt skönt att prata om det, så att dom kan förstå varför jag har så svårt till saker... Jag och jeff kollade också på luftskottet som sprängdes, sen somnade vi i hans nya stora säng, så jädra mysigt:)
NU: melodifestivalen med jeff och mamma!Nyss ätit mat,chokladpudding och ska göra popcorn senare eftersom att vi ska ha OC vaka. Jag älskar verkligen pojkväns livet, jag vet inte hur jag ska förklara det.. Det är som att ha en bästavän, fast mer, och mer.. mysigare(:

( jag saknar också min bästavän, som också en av mina låtar heter, där en mening låter så här '' bästavänner är väl vad alla kallar det, men vi är bättre än så för vår vänskap är på en högre nivå,att ha dig är som att ha allting i världen, michelle russell jag älskar dig i precis alla lägen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0