Ge mig inte ansvar.

Bild 1. Istappaigt = kallt ute, och nu är det snöstorm också.
bild 2.En gammal dam som är ute och går när snön höll på att smälta bort igår.
bild 3. En kopp te eftersom att om man inte har någon hos sig som kan värma en så funkar det utmärkt!

Konstigt att det helt plötsligt började snöa som in i...det är första mars! Då ska det inte snöa. Idag i skolan var det jobbigt, jag blev upprörd på mötet för jag vet inte hur jag ska förklara saker när jag inte ens vet vem jag egentligen är eller hur jag fungerar.. Whatever, jobbig dag iallafall, har så mycket prov och saker just nu..
På torsdag ska jag ha ett viktigt ( för mig ) svenska prov på film-historia, skulle egentligen haft det innan sportlovet men glömde nog bort det. Ska också ha prov på Napoleon inom so någon dag i veckan antagligen? Måste lämna in pengar till mentorn min, men självklart har inte min pappa betalt än, så det är lite svårt detta. Min pappa bryr sig mer om sitt nya liv, med ny flickvän och den nya flickvännens barn istället för att höra av sig till mig. Helt konstigt att han hoppade över alla mina fotbollsmatcher för han tyckte det var tråkigt att se mig spela, medans han kollar på flickvännens barns matcher hela tiden, i både innebandy och fotboll..
Långt inlägg det blev nu, ska snart sluta skriva.. En sak till som jag måste ta tag i är att lämna in prao uppgiter vart jag ska vara och vilka tider.. Men då måste jag också prata med pappa, och pappa har nyss blivit som en främling för mig.

Varför ger folk mig så mycket ansvar? Jag orkar inte reda upp någonting. Jag orkar inte ta tag i att ringa pappa för det blir bara pinsam tystnad. Konstigt att ens pappa kan bli någon man knappt känner längre..

( och min f.bv jag försökte verkligen med vänskapen, gick endast till dig i ifredags för att träffa dig, men det gick ju inte så bra ändå )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0