Helgen gick för fort.

Sa jag det att jag fick VG på mitt svenska prov? Hur ballt är det inte. Trodde jag knappt skulle få ett G. Så det var ju skit bra det. Jeff har nyss åkt hem efter en faktiskt rätt ovanlig helg. Vi brukar alltid ligga och kolla på tv på lördagarna för att vila ut oss och mysa m.m men igår så åkte vi till väckelsång med Jim och matilda. Sedan åkte vi direkt till växjö för att Jeff handlade ett par skor och sedan åkte vi till hans farmor och farfar och firade farmorn! Det var trevligt, och jag märker att jag inte blev ett dugg utvilad igår eftersom att ögonen håller på att stängas igen nu.

Jag har blivit sko-galen, och sommarklänning-galen. Det finns ingen som vill köra mig till växjö idag, och buss kan jag inte åka för jag ska till skopunkten och köpa 2 par skor jag redan kollat ut. Ett par sommar och ett par vår.

Om det inte blir växjö så blir min dag att: duscha,sova,kolla på tv,spela cs,och sova ungerfär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0