Hemma från växjö.

Glad mig som fick åka till växjö (heheh)
Solsolsolsol.
Nya skor (igen). Jag har börjat älska skor som är höga i hälen, så bekväma och snygga. Mamma följde alltså med mig idag, och nu är jag helt slut..Det är sjukt vad trött jag är. Tror jag ska dricka mig en kopp kaffe så jag piggnar till och kolla på tv. Jag har knappt tittat på tv i helgen! Vad händer den här veckan? Jo..
Jag måste vara klar med bilduppgiten så hon kan bedöma mig i bild. Jag ska ta reda på vad jag ska göra i svenskan och so:n. Nästa vecka har jag prao på biggans, tråkigt värre. Är det något jag avskyr så är det prao. Alla verkar älska det för att dom slipper skolan men jag går hellre i skolan eller sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0