Köpa ny gitarr.

Om du var vaken,skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. Men jag ger dig min morgon, och min dag.

Tur att jag slutade ett idag. Sov inget vidare inatt, och har haft ont i magen hela dagen, tillochmed att jag hade huvudvärk i början av skoldagen. Jag väntar just nu på Jeff och när han kommer ska vi äta god mat och slappa framför tv:n. Mamma kom med ett förslag idag att jag borde köpa mig en ny gitarr,eftersom att min förra bröts av & det ska jag ta mig fan göra.. Jag kommer inte sitta i sommar utan gitarr,utan den ska vara med mig på balkongen och jag ska spela för all natur som jag gjorde förra året.
Ska sitta och kolla runt på internet i en halvtimme nu, sen börjar mitt favortit program - Ghost whisperer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0