oc dag.

Torsdag,och jag orkade inte gå till skolan.. Vissa morgonar när jag vaknar är jag verkligen på sjukt dåligt humör som idag.Det är som om mina tankar intalat mig själv i sömnen att inte jag orkar gå till skolan även om jag gör det och på morgonen vägrar jag att ens stiga upp eftersom att allt är för jobbigt.. Som att klä på sig, sminka sig, fixa håret, och det är inte roligt när man aldrig kan känna sig fin. Det jobbigaste är att gå till skolan, även om det bara tar 4 minuter men iofs.. Det är läskigt och jag är rädd för att bli kidnappad när jag går ensam ( haha ).. Hellre begår jag självmord än att bli kidnappad,eller om ens någon äcklig gubbe ens råkar RÖRA mig på olämpliga ställen.. så jävla äcklad blir jag av gubbar.  Iallafall, kollat på OC hela dagen och fan vad jag blir deprimerad av det programet, det är ju skit bra, eller hur? Fattar inte men det var så skönt att kolla på en serie och känna att man mår dåligt och gråta ut över att man mår dåligt för att man känner igen sig i filmen...

Skola imorgon, sen blir det väckelsång i gues.. Lördag tingsryd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0