ont i häl+rygg

Efter en jäkligt spännande hocketmatch igår kväll med pojkvännen så var vi trötta. Vi gick iallafall ifrån hockeyhallen lyckliga. Vaknade idag runt halv tio tiden och hade ingen lust alls till frukost(bilden är från jag vet inte när, men det är mitt favorit fika ivarjefall!).. Tog mig istället en dusch, fixade håret, sminkade mig,tog på mig obekväma jeans, sen begav jag mig till Biggans cafe där Maria från studion hade väntat på mig, roligt med besök!
Idag hade jag ingen rosett på mig, känns för fint för att stå och baka hela dagen lång. Idag fick jag doppa dammsugare i kladdig smältchoklad, doppa massor av kakor om jag ska vara exakt. Jag gjorde också vetekransar, många olika sorters bullar och säkert mer än 100 stycken marsipan gula kycklingar, för snart är det påsk.
Så här glad är jag efter jag pratat med jeff. Fast nu kom jag på min olidliga smärta i mina hälar och rygg.. Att vara bagare är hårdare jobb än vad jag trodde. Fast roligare än vad jag trodde också! Imorgon blir det att praoa hos pappa, och på fredag biggans igen! Skoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0