Prov+prov.

Äntligen bara imorgon kvar utan veckan, och jag borde ha beröm eftersom att jag inte vart hemma än endaste dag (hehe). Jag hade prov idag i svenska-filmhistoria. Om stumfilm,massa åratal,ljudfilm,harold,buser,charlie ( de som var de kändaste komikerna på den tiden) och det gick faktiskt bra. Skrev en sida på fråga 1 och en sida på fråga 2 och 1 sida på fråga 3&4 eftersom att dom handlade om propaganda filmer,nazism och filmstjärnekulten osv.
Nu är klockan 19.05 och mamma borde snart komma in innanför dörren. Ska koka te och äta kakor och grönt äpple.På onsdag fick jag en inbjudan om att gå ner till klassen på en no lektion och skära i lamm hjärta? är inte det jävligt fel? och jo enligt mig är det verkligen hemskt och vidrigt. Jag skulle aldrig ens vart nära på att säga ja eftersom att jag är vegetarian och tycker det är rätt så dumt att stå och se på när andra skär i ett lamm hjärta och skrattar åt det? Jaja.. Imorgon går min förmiddag ut på att träna på Napolen bonaparte's liv ungerfär.. sen blir det ett prov på det, och en chill fredag.. Nu kom mamma, så bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0